2010 m. balandžio 6 d., antradienis

Capellini carbonara

Na carbonara pagal mane :)
Nuo vistienos spalvoto padazo dar buvo like svieziu zirneliu anksciu, tai norejos sunaudoti. O prie makaronu jie man labai skanu. Taigi mums reikia:

1 pakelio bacon juosteliu ( 150 g )

1 kiausinio + 1 kiausinio trynio

2 mazu svogunu

~ 150 g grietineles

gera saujele tarkuoto parmezano surio

pundelis svieziu zirniu anksciu

1/2 pak. ~ 250 g megiamu makaronu( man patinka sie capellini, nes jie smulkesni nei spaghetti ir isverda per 3 min!!!)


Pirma reikia susipjaustyti stambokai zirneliu ankstis ir nuvirti pora min. 

Uzsikaisti vandeni makaronams ir ruosti padaza. Smulkintus svogunus kartu su baconu pakepinti su mazu slakeliu sviesto iki norimo traskumo, sudeti zirniu ankstis ir min pakepinti. Grietinele susiplakti su kiausiniu ir kiausinio tryniu, paskaninti druska bei pipirais. Makaronus isvirti ir nuvarvinus tuoj pat deti i keptuve prie bacon, uzpilti kiausiniu & grietineles mase ir maisyti 1 min ant silpnos ugnies. Suberti parmezano suri, ismaisyti ir tuoj pat valgyti . Labai skanu, tik jau sociau negali buti :)

2 komentarai:

  1. Aš irgi labiausiai capellini mėgstu. O Carbonara - och vieną kartą teko tik gaminti, bet buvau sužavėta. Skaniai atrodo ir šis variantas su žirneliais ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha mums patinka o kai pagalvoji jog dar prastesnes kokybes uzsisakydavom i namus anksciau, tai dar skanesni patampa :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails