2011 m. balandžio 9 d., šeštadienis

Plikyti sausainėliai

Kai noris ko nors saldaus ir lengvo ♥ Idealūs! Užmačiau pas Astą "Saulėtoje virtuvėje" ir pastačiau į kepimo sąrašą gana aukštai :) Tikrai puikūs. Tik pas Astą gavos virš 120 o pas mane virš 50 :DD Aš dariau didesnius, dėlto ir kepiau beveik dvigubai ilgiau. O čia kopijuotas receptas ;)

"350 ml pieno
75 g sviesto
130 g rudojo cukraus (aš dėjau 75 g paprasto cukraus)
170 g miltų
3 dideli arba 4 maži kiaušiniai


1. Pieną, sviestą ir cukrų sudėti į vidutinio dydžio puodą.
2. Maišant kaitinti ant vidutinės ugnies, kol masė taps vientisa ir užvirs.
3. Ugnį užgesinti, suberti miltus ir gerai išmaišyti. Masė turi atšokti nuo puodo sienelių ir sukibti į rutulį.
4. Masę maišant atvėsinti.
5. Po vieną įmušti kiaušinius, po kiekvieno gerai išmaišant (galima naudoti elektrinį plaktuvą su tešlai skirtais plakimo antgaliais).
6. Paruoštą tešlą sudėti į konditerinį maišelį.
7. Kepimo skardas ištiesti kepimo popieriumi. Ant popieriaus konditeriniu maišeliu su norimu antgaliu išspausti norimos formos sausainėlius.

8. Kepti iki 190 C temperatūros įkaitintoje orkaitėje apie 15 minučių. Skanaus! "


Org. receptą rasite paspaudę čia!

12 komentarų:

  1. O, aguonėle, matau, kad suviliojau :)) Fainuoliai ir gražuoliai tavo plikytinukai :) Beje, kitą kartą ir aš daryčiau didesnius, nes didesni man skanesni kažkaip pavyko :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. oi oi oi, kaip nesusigundyt, tai buvo skaniausi vaikystės sausainiai..... be jokio įdaro, paprastučiai, minkšti...
    bet aš bijau, kad man ta tešla nesigaus..
    o ir nebeturiu su kuo spaust, tai negi pirkt reiks eit ieškot :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na tiek Astos tiek Tavo sausainėliai atrodo skanučiai, jau gundausi žinok ir aš juos išbandyti:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Astute suviliojai suviliojai ;)

    Grange, o kas čia gali nesigauti? tešla tai vienas juokas, sunkiau gal kepimas pats. Man užtruko kiek ilgiau tai bijojau jog perkeps. Matos kad jie biškį tamsesni gavos, reikėjo reguliuoti temperaturą. Bet žinok iki šiandien išliko minkšti! Bandyk! Laikau kumščius!

    Reda ir tu marš į virtuvę :DD

    AtsakytiPanaikinti
  5. puikus!!! deja as neturiu irankio jiems gaminti:(

    AtsakytiPanaikinti
  6. O aš maniau kad tavo namuose nieko netrūksta :>

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man plikyti sausainiai visada skamba kaip kazkas mistisko ir nepagaminamo namie :D vis del to as ju pasiilgau..

    AtsakytiPanaikinti
  8. O kokius miltus geriausia naudoti?

    AtsakytiPanaikinti
  9. kepiau sausainius, pagal Jūsų receptą. Sausainiai viduje gavosi žali, apačia pradėjo degti, negalima, net nuo kepimo popieriaus atplėšti, o viršus vos vos parudo. Ką ne taip padariau?

    AtsakytiPanaikinti
  10. Patys skaniausi ir lengviausiai gaminami sausainiukai,nors dar visai neseniai galvojau visai kitaip,beje darant jusu tortuka is siu sausainiu taip pat nenusivyliau,liuks gavosi! O sausainius kepant galima vietoj pienuko vandenuka pilti,irgi gaunasi gerai :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Nuostabus plykitukai,darau is dvigubos porcijos ir vistiek pritrukstam:)aciu

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails