2011 m. liepos 4 d., pirmadienis

Rabarbarų padažas-uogienė

Rennie aš jį išbandžiau!!!!! radau penktadienį dar paskutinių rabarbaro stiebelių pirkti ir pasitaikius laisvai minutei jį viriaus ♥ Nu puikus! valgėme prie žuvies ir buvome labai patenkinti, dėlto ir pavadinau  padažu-uogiene nes manau jog ir prie sūrio idealiai derės ♥ Ačiū ačiū už receptuką! Na o reikia (gaunas tiek, kiek ir nuotraukoj matos):

500 g jau nuluptų ir supjaustytų gabaliukais rabarbarų
2 mėlynų svogūnų ( susipjaustyti smulkiai)
1 stiklinės rudo cukraus
100 ml skysto medaus
100 ml obuolių acto
0,5 a.š. cinamono ( galima ir daugiau jo dėti. Bet aš nelabai norėjau jį jausti...tik dėl mažo akcento susiviliojau!)
0,5 a.š. čili pipiriuko (aš dėjau savo džiovintus & maltus ir tikrai mažiau nes jie laaaabai aštrūs!)
1 a.š. druskos
1 a.š. džiovinto čiobrelio ( kaip nuo jo namai kvepėjo ir kaip dera jis čia ♥)
gabalėlio imbiero ( manau dėjau ~ 5 cm, susipjausčiau tik smulkiai)

Visus ingridientus susidėti į puodą ir  virti kol masė sutirštės. Aš viriau ant ganėtinai silpnos ugnies, tad man užtruko ~1,5 val. Pačiame gale sublenderiavau dar biškį viską ir supilsčiau į sterilizuotus stiklainiukus. 
Pasidėsiu vėsiai ir lauksiu griliaus vakarėlio. Padažas tikrai derės prie vištienos, avienos ar kauliukų... Skanaus!

 Šaltinis: čia

12 komentarų:

  1. Aguonėle, džiaugiuosi, kad išbandei ir tau patiko. Man šis receptas buvo skanus atradimas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kai isbandysi parasyk su kuo derejo labiausiai...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Rennie: dar kartą didelis AČIŪ :*

    Maisto Diletante: jaučiu užtruks dar, bet tikrai parašysiu!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ot kokia aš ...gėda pelėda o.O
      praeitą sezoną valgėm prie visko kas nuo griliaus buvo ir tiko idealiai. tiesiog negaliu net pasakyti su kuo skaniausiai buvo!

      Panaikinti
  4. Įdomu, ar jis sėkmingai gali stovėti vėsiai (bet ne šaldytuve) iki žiemos? Manau, kad puikiai tiktų prie keptos antytės:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš turiu dar nuo pernai metų šaldytuve stiklainiuką. Nežinau ar geras, bet neiššovęs :)

      Panaikinti
  5. Tuomet būtinai darysiu - turiu netikėtai gautų rabarbarų beveik du kg:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ale žinok aš atsidariau šiandien specialiai pažiūrėti ir man nepatiko spalva :( o valgyti tai išvis pabijojau. Nerizikuočiau ilgai laikyti!

      Panaikinti
  6. Na, bet bent jau iki žiemos, manau, laikysis. Ilgiau tuomet nė nebandysiu:)
    Dar vienas klausimukas - susigundžiau tarte, bet nesupratau dėl pagrindo - sūrį tarkuoti reiktų kuo smulkiau ar pakanka vadinamąja burokine trintuve?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tarkuoju ta smulkesne puse (panašia į burokinę) ;) Bet manau pavyktų ir stambesne, jei smulkesnės po ranka nėra.

      Panaikinti
    2. Dariau padažą ir galiu pasakyti tik vieną - žiauriai skanu! Tik aš ne truputį pablenderiavau, o pilnai sutryniau iki tyrės. Prisiragavau karšto, bet šaltas, įtariu, bus dar skanesnis. Ačiū už receptą autoriams bei jį skelbiantiems lietuviškai:))Belieka laukti mėsytės keptos.

      Panaikinti
  7. Labai gaila, bet man irgi labai stipriai jaučiasi actas. Pyliau obuolių actą ir net truputį mažiau.. Gal mažai paviriau, bet atrodo, kad viską dariau pagal receptuką.. Gal, aguonėle, ką nors pakomentuotum, kur mano klaidelė? Ugnė

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails