2012 m. sausio 28 d., šeštadienis

Tiršta bulvių sriuba su šonine & čiobreliais

Viena iš skaniausių bulvinių sriubų ♥ Jau ir taip nuotraukos pas Neringą neleido ramiai užmigti ♥ Jei jos tik skonį dar būtų perteikę, tai tiek ilgai būčiau nelaukus iki išsivirimo :) Žodžiu, rekomenduoju!!! Aš dėjau viską iš akies, bet labai liuks gavos. 

4 didesnes bulves
1 svogūną
100 g šoninės
šiek tiek skysto sviesto
druskos, pipirų
2 šakeles šviežio čiobrelio
1 šaukštą miltų
300 ml vištienos sultinio
100 ml grietinėlės

Bulves susispjaustyti kubeliais, užpilti vandeniu, kad šias tik apsemtų, įberti šiek tiek druskos bei sudėti čiobrelio stiebelius ir uždėti virti 6-8 min. 
Į tą laiką kol bulvikės troškinas, svogūną pakepinti svieste iki skaidrumo. Sudėti juostelėmis pjaustytą šoninę ir dar šiek tiek pakepti, kol jau norimas iškepimo laipsnis pasiektas bus :) Užbarstyti miltais, maišant pakepinti ir supilti pusę sultinio. Šią gautą masę supilti į jau išvirusias bulves (su nuoviru), supilti likusį sultinį bei grietinėlę. Aš 4 kartus sublenderiavau ( tai yra kišau tiesiai blenderį/smulkintuvą ir greitai ištraukiau. Supratot?). Belieka paskaninti kuo reikia, ištraukti čiobrelio stiebelius ir skanauti. Skanaus!

9 komentarai:

  1. Niam niam - ir pas mane ryt nusimato bulvienė, tik maniškė bus su porais :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skamba irgi skaniai, aš tai jaučiu ir vėl šią šiandien virsiu :) Nu tiesiog ideali ji mums ♥

      Panaikinti
  2. dziaugiuos, kad patiko!!!!! atrodo - ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi aš ir bučkį į žanduką gavau už tokį gėrį ♥ Ačiū tau labai :*

      Panaikinti
  3. Nesusilaikiau ir as,siandien viriau jau :D Labai labai patiko,ir vyras buvo maloniai nustebintas..virsiu dazniau...man ciobrelis labai gerai cia dera,super !!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va būtent, man irgi tas čiobrelio derinys čia idealus ♥

      Panaikinti
  4. Viriau ir aš, bet kažkodėl nesigavo tokia, kaip kad parodyta paveikslėlyje. Man gavosi skysta ir čiobrelio buvo laaabai per daug... :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ale mažule, tai per daug skysčių pripylei ;) Jei jau matei, kai bulvės virė jog daug vandens, tada reikėjo nusemti jo šiek tiek. Sriubą išvirti tikrai meno nereikia. Šią galėčiau ir miegodama paruošti :o
      O čiobrelis toks dalykas: arba patinka arba ne, jo tikrai nebuvo bent mums per daug...
      gaila, kad nepavyko!

      Panaikinti
  5. Man irgi nebuvo perdaug ciobrelio,dar sekancia diena,kai valgem, papildomai dejausi i lekste,nes visas sriubos skanumas tas ciobrelio zaismas su bulvem :) niam niam...o vandens is akies pyliau ir nebuvo per skysta :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails