2012 m. liepos 8 d., sekmadienis

Duona su grikių miltais

Kravec777 pasidalino duonelės su grikių miltais receptu.  Ačiū! Išsikepiau. Patiko korėtumas, skonis tik minusas man jos pasirodė klampumas. Nors rodos iškepė puikiai, bet tas drėgnumas vis tiek kėlė klausimų. Didesniam kepaliukui išsikepti reikia (jau čia su mano pakeitimais):

Raugui: 15 g aktyvaus kvietinio raugo starterio
              85 g kvietinių miltų tipo 550
             45 g pilno grūdo grikių miltų
             100 g vandens

Viską sumaišyti ir palikti šiltai 10-16 val rūgti.

Tešlai: viso raugo
           390 g kvietinių miltų tipo 550
           75 g pilno grūdo grikių miltų
           1 1/2 v.š. medaus
           12 g druskos
           250 g vandens

Sudėti visus produktus (išskyrus druską) į kombaino indą ir užminkyti tešlą. Po kokių 5 min suberti druską ir toliau minkyti, kol labai gerai jos kibumas matysis. Uždengti ir palikti šiltai kilti ~3 val. 
Pakilusią išsiversti ant miltuoto stalo, suformuoti kepaliuką, kurį į kildinimo krepšelį perkelti. Uždengti ir kildinti, kol gražiai pakils. Vėl iki 2,5 - 3 val. 
Pašauti kepti į gerai įkaitintą orkaitę 250° -10 min, duodant garų. Vėliau garus išleisti, karštį prisukti iki 190° ir pabaigti kepti dar ~35min. Ataušinti ant grotelių ir skanaus!

4 komentarai:

  1. Jau buvau pasiilgusi Tavo duonos. O mano raugas iškeliavo:( Per tas keliones nesugebėjau išsaugoti. Rudeniop reikės imtis iš naujo, o Tavo duonelė vis mane skatina nesustoti:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aguonele!
    Grazus kepaliukas. Aciu uz duonele!
    Skanaus.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika Aguonele,norejau paklausti ar sios duoneles raugui uzmaisyti reikia tik raugo starterio ir miltu? O vandens? Kiek jo reiketu, jai reikia cia jo? Aciu

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ojei koks zioplumas mano. Zinoma jog reikia! 100 g . Jau pataisiau, aciu uz pastaba ;)

      Panaikinti

Related Posts with Thumbnails